Slik fungerer det

1. Velg kurs

Velg hvor mange lisenser du trenger utifra hvor mange ansatte som skal gjennomføre nettkurset.

2. Gjennomfør kjøpet

Fyll inn informasjon om deg og din bedrift, og velg betalingsmetode. Når kjøpet er gjennomført, vil vi automatisk opprette en bruker for deg, og sende deg brukernavn og passord på e-post.

3. Min side

Når kjøpet er fullført, kan du gå til «Min side» for å administrere dine nylig kjøpte lisenser, få en oversikt over deltagelse, eller endre personopplysninger og passord.

Her vil du også finne det vi kaller «tilgangslink». Dette er en unik link for din ordre, og brukes for å gi deltagere tilgang til kurset.

4. Tilgang til kurs

En deltager vil bli bedt om å opprette en bruker for å få tilgang til kurset etter å ha fulgt tilgangslinken. På denne måten knyttes en lisens opp mot et navn som vil bli brukt i oversikten over kursdeltagelse.

5. Lær i vei!

En deltager vil umiddelbart få tilgang til kurset etter at vedkommende har opprettet en bruker.

Kurset er delt inn i kapitler som brukeren enkelt kan navigere, og vil til slutt bli stilt kontrollspørsmål før kursbevis er utstedt.